Site-ul pe care navigati este www.divaniesofa.ro

Va multumim ca ati ales sa ne vizitati, va rugam sa cititi mai jos termenii si conditiile.

Generalitati

Site-ul www.divaniesofa.ro este un magazin virtual destinat comercializarii de articole textile si functioneaza in conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002. Utilizarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare „magazin on-line”, in scopuri de informare sau cumparaturi, presupune acceptarea termenilor si conditiilor formulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a aduce modificari ale acestor prevederi fara o prealabila notificare. Acesti termeni si conditiile de utilizare vor fi in permanenta disponibile pe site.

Drepturi de autor si confidentialitatea datelor

Intregul continut al magazinului www.divaniesofa.ro este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Utilizarea fara acordul proprietarului a elementelor enumerate se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare. Este interzisa de asemenea: accesarea site-ului in scopul copierii continutului, fotografiilor sau datelor atat cu dispozitive sau programe automate, cat si copierea manuala a continutului. Orice tentativa de acces neautorizat in vederea producerii de prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.

Luxury Furniture SRL – vanzator (proprietar magazin online )

  • CUI: RO33461752
  • Nr. Reg.: J23/4746/2019
  • Telefon: +40.372.617.989
  • Email: divaniesofa@gmail.com

LUXURY FURNITURE SRL se angajeaza sa foloseasca datele personale introduse de catre clienti doar in scopul vanzarii efective de produse comandate de catre acestia, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Conform Legii nr.677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie al acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr.56/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, LUXURY FURNITURE SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

Furnizand datele dvs sunteti de acord ca LUXURY FURNITURE SRL sa le utilizeze in scopul realizarii activitatii comerciale a firmei rezultate din statut si sa primiti newsletter cu scopul de a va informa referitor la activitatea noastra, promotii si noutati.

Orice utilizator care primeste newsletter de pe site-ul www.divaniesofa.ro poate opta pentru dezabonare prin trimiterea unui e-mail catre info@divaniesofa.ro cu subiectul “dezabonare newsletter”.

Utilizarea magazinului online

  1. Prin comandarea produselor de pe site-ul www.divaniesofa.ro, utilizatorul consimte sa primeasca notificari de la LUXURY FURNITURE SRL
  2. Societatea LUXURY FURNITURE SRL isi rezerva dreptul de a face modificari ale termenilor si conditiilor de pe site, fara o notificare prealabila, drept pentru care se impune citirea cu atentie a acestora. Citirea acestui capitol de termeni si conditii precum si a sectiunilor de coamanda/livrare produse sunt considerate ca fiind parte integranta a relatiilor contractuale generate odata cu efectuarea comenzii.
  3. Produsele alese cat si cantitatea acestora vor fi definite de catre client si se vor regasi in Cosul de cumparaturi, de unde acesta poate lansa comanda. O comanda, odata expediata, reprezinta un angajament ferm de cumparare a produselor respective, precum si faptul ca ati acceptat termenii si conditiile precizate la acest capitol cat si in sectiunile de comanda/livrare produse.

Obligatiile magazinului

  • expedierea oricarei comenzi valide a unui client de catre furnizor in timpul cel mai scurt, respectiv in termenii prevazuti la sectiunea „ Livrare si conditii contractuale ale achizitiilor”
  • comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi prelucrate/expediate in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
  • ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.
  • expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
  • magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat in sectiunile anterioare. Personalul care administreaza magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea continutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.
  • comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
  • preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

Pentru evitarea oricarui dubiu utilizatorul/cumparatorul ia la cunostinta si accepta, in mod expres, ca produsele comercializate de LUXURY FURNITURE SRL nu sunt produse executate in serie si ca sunt fabricate in mod personalizat, exclusiv pe baza comenzii utilizatorului/cumparatorului si in conditiile de culoare, nuanta, configuratie, material, forma si dimensiuni solicitate de acesta.

Ca situatie de exceptie LUXURY FURNITURE SRL poate comercializa si produse aflate in stoc, conditiile de achizitie ale acestora fiind mentionate separat atat pe site-ul vanzatorului www.divaniesofa.ro cat si in prezentul contract si in comunicarile comerciale.  

Declinarea responsabilitatii

Tinand cont de reglementarile legislative in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc
  • diferente intre imaginea unui produs din magazin, asa cum ea apare pe monitorul dumneavoastra si produsele primite, diferente care se refera la culoare, nuanta, etc.
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului sau prin comenzi speciale. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc si nu s-a solicitat in mod expres printr-o comanda speciala.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Furnizorul are dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • magazinul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP)
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

 

Livrare si conditii contractuale ale achizitiilor 

CONDITII DE PLATA SI PENALITATI

  1. Pentru produsele aflate pe stoc, plata se va efectua de catre cumparator, integral in avans, prin ordin plata sau numerar, iar livrarea/ridicarea marfurilor urmand a fi onorata in urmatoarele 72 ore.
  2. Pentru produsele neaflate pe stoc si solicitate ca urmare a comenzii lansate de client, plata se va efectua de catre cumparator, astfel: minim 50% din valoarea comenzii in avans, iar restul de plata se va achita inainte de livrarea produselor, in termen de 5 zile calendaristice de la comunicarea facturii aferente de catre Vanzator. Plata se poate efectua prin ordin plata sau numerar, iar livrarea/ridicarea marfurilor urmand a fi onorata in 90 de zile lucratoare, din momentul in care suma platita de cumparator reprezentand avansul a ajuns in contul LUXURY FURNITURE S.R.L.
  3. Termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
  4. Vanzatorul se obliga sa plateasca catre cumparator penalitati in procent de 0.05%/zi de intarziere din suma achitata. Zile de intarziere se considera cele care depasesc termenul de 90 de zile lucratoare si se vor calcula pana la data livrarii efective.
  5. Cumparatorul nu poate sa renunte la comanda, ulterior lansarii in productie. In caz de intarziere se aplica penalitati stabilite conform paragrafului precedent.
  6. Cumparatorul se obliga sa receptioneze produsele comandate in termen de 15 de zile calendaristice de la data instiintarii primite pe e-mail referitoare la sosirea produselor in depozitul Vanzatorului. In cazul in care Cumparatorul nu receptioneaza/ridica produsele in termenul mentionat anterior, acesta va achita o taxa de depozitare de 0,25%/zi din valoarea produselor nereceptionate/neridicate existente in depozit.

RECEPTIA MARFURILOR

  1. Receptia cantitativa si calitativa se va face la sediul furnizorului sau la sediul cumparatorului. Cumparatorul va fi prezent (personal sau prin reprezentantii sai) la livrarea si descarcarea produselor si la receptia acestora.
  2. La receptia marfurilor se va intocmi de catre cele doua parti un proces verbal de predare-primire mentionandu-se in clar neconcordantele dintre produsele livrate si comanda atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ.
  3. Semnarea fara obiectiuni de catre cumparator a procesului verbal de predare primire implica acceptarea irevocabila si integrala a produselor livrate din punct de vedere cantitativ si al viciilor aparente. Orice reclamatie ulterioara receptiei privind cantitatea si viciile aparente ale produselor livrate nu va fi luata in consideratie.
  4. In cazul in care clientul ridica produsele din depozitele vanzatorului sau in cazul in care livrarile sunt efectuate cu transportatori terti, cumparatorul semneaza si confirma in procesul verbal de predare primire ca a primit coletele intacte, neavand posibilitatea sa le deschida si sa le verifice. In aceste situatii, după efectuarea livrării, cumpărătorul are obligația de a verifica produsele cu privire la orice deficiențe cantitative sau calitative și de a informa vânzătorul în maxim 72 ore de la momentul livrarii. In cazul in care nici o neregula nu a fost semnalata in termenul mentionat anterior, vanzatorul Luxury Furniture SRL isi rezerva dreptul de a refuza reclamatiile ulterioare referitoare la starea si conformitatea produselor livrate.
  5. Produsele beneficiaza de o perioada de garantie de 24 de luni de la data procesului verbal de predare primire a comenzii pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.
  6. In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate etc.) cumparatorul accepta o toleranta normala a dimensiunilor de ± 7 cm. Pentru celelalte obiecte de mobilier toleranta normala este de ± 3 cm.
  7. Pentru produsele manufacturate si cele executate la comanda cumparatorul accepta in mod expres ca acestea nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material cu imaginile produselor prezentate pe site-ul www.divaniesofa.ro sau cu produsele expuse in showroom-urile societatii.
  8. Cumparatorul accepta ca pot aparea diferente minore de culoare, material sau textura. Acestea nu sunt considerate defecte de fabricatie.
  9. Cumpărătorul accepta ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele (temperatura in afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicata). Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

TRANSPORTUL SI LIVRAREA MARFURILOR

  1. Livrarea marfurilor vandute se va face conform clauzelor prevăzute in art. 7.4, in maxim 10 zile de la data menționată in notificarea privind disponibilitatea produselor cu conditia ca produsele ce urmează a fi livrate sa fie achitate integral, .
  2. In perioada de garantie, transportul de la client la locul unde se efectueaza service-ul si transportul de la service la client se face pe cheltuiala vanzatorului. Ambalarea corespunzatoare a produselor care se ridica revine in sarcina cumparatorului.
  3. Transportul si montajul produselor pot fi efectuate fie de vanzator fie de catre cumparator. Atunci cand aceste servicii sunt oferite impreuna Cumparatorul poate opta separat doar pentru serviciul de transport nu si pentru montajul produselor.
  4. Transportul se realizeaza cu flota proprie sau cu transportatori terti. Montajul produselor se realizeaza de catre o echipa dedicata.
  5. Montajul mobilierului destinate birourilor se va calcula si taxa separat fara de taxele/costurile aplicate mai sus.
  6. Serviciile de transport si montaj asigurate de vanzator sunt stabilite in functie de zona de livrare si de valoarea comenzii conform urmatoarelor reguli :

a) zona Bucuresti – Ilfov si orasele Timisoara si Cluj Napoca :

  • pentru comenzi cu valoarea mai mica de 10.000 lei – societatea asigura transportul si montajul produselor contra unei taxe fixe de 350 lei
  • pentru comenzi cu valoarea egala sau mai mare de 10.000 lei : transportul si montajul sunt gratuite

b) orasele Constanta si Brasov :

  • pentru comenzi cu valoarea mai mica de 10.000 lei – transportul si montajul se pot efectua contra cost, respectiv o taxa fixa de 350 lei pentru transport si o taxa de 3% din valoarea comenzii pentru montaj
  • pentru comenzi cu valoarea egala sau mai mare de 10.000 lei transportul si montajul se pot efectua contra cost, respectiv 5% din valoarea comenzii pentru transport si 3% din valoarea comenzii pentru montaj

c) restul localitatilor :

  • pentru comenzi cu valoarea mai mica de 10.000 lei – societatea asigura doar transportul produselor contra unei taxe fixe de 350 lei
  • pentru comenzi cu valoarea cuprinsa intre 10000 lei si 50000 lei societatea asigura doar transportul produselor contra unei taxe fixe de 5% din valoarea comenzii
  • pentru comenzi cu valoarea mai mare de 50000 lei transportul si montajul se pot efectua contra cost, respectiv 5% din valoarea comenzii pentru transport si 3% din valoarea comenzii pentru montaj

Preturile mentionate anterior includ taxa pe valoare adaugata.

  1. Montarea sau demontarea corpurilor de iluminat, a mobilierului de baie si a instalatiilor sanitare intra in sarcina clientului. Orice perforare/ancorare/gaurire a zidurilor/peretilor/tavanelor necesara pentru finalizarea montajului obiectelor de mobilier este si ramane exclusiv in sarcina cumparatorului.
  2. Luxury Furniture SRL isi rezerva dreptul de a efectua livrari partiale si de a factura catre cumparator produsele disponibile pentru aceste livrari. Livrarile partiale sunt supuse in intregime conditiilor din prezentul contract. Clientul se obliga sa achite facturile de rest de plata emise pentru produsele disponibile partial in termenii si conditiile prezentului contract.

OBLIGATIILE CONTRACTUALE ALE PARTILOR

  1. In cazul depasirii termenului de livrare vanzatorul se obliga sa plateasca cumparatorului penalitati in procent de 0,05%/zi de intarziere din suma achitata. Zilele de intarziere se considera cele care depasesc termenul de livrare si se vor calcula pana la data livrarii efective, pe zile pline.
  2. In cazul in care cumparatorul nu achita restul de plata in maxim 5 de zile calendaristice de la emiterea facturii pentru restul de plata, vanzatorul va amana livrarea produselor, va calcula penalitatile de intarziere si are dreptul, la libera sa alegere, sa aplice taxa de depozitare si/sau sa considere resolvit contractul, fara interventia instantei si fara alte formalitati decat cele prevazute mai jos.
  3. Pentru rezolutiunea contractului vanzatorul va transmite o notificare prin care va acorda cumparatorului un termen suplimentar de plata de 10 zile calendaristice in care cumparatorul este obligat sa achite restul de plata, penalitatile si cheltuielile de depozitare. Ulterior expirarii termenului mentionat anterior contractul se considera resolvit, iar vanzatorul va avea dreptul sa vanda produsele neachitate, cumparatorul ramanand obligat in continuare pentru diferenţa neincasata de vanzator cat si pentru contravaloarea penalitatilor si taxei de depozitare.
  4. Vanzatorul este obligat sa livreze marfa conform facturilor emise iar produsele trebuie sa corespunda calitativ si cantitativ.
  5. Pe baza comenzii facute, a detaliilor cu privire la dimensiunea obiectelor comandate, cumparatorul se obliga sa asigure accesul in locuinta sau la locul de livrare. In acest sens cumparatorul isi asuma raspunderea exclusiva asupra solutiei de acces aleasa cat si asupra eventualelor deteriorari ale suprafetelor, zidurilor sau altor obiecte datorate neasigurarii in conditii optime a accesului in locuinta sau la locul de livrare.
  6. Orice modificare a titulaturii cumparatorului, adresei, a numarului de cont, a administratorului sau a oricaror alte date se vor comunica in scris vanzatorului prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sub sanctiunea de daune interese.

FRAUDA

Orice tentativa de accesare a datelor personale apartinand unui alt utilizator, de a modifica continutul site-ului www.divaniesofa.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare si se va demara cercetarea penala impotriva celor care au incercat acest fapt.

Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre partile implicate. Orice litigii izvorate din interpretarea sau executarea prezentelor “Termeni si conditii”  se vor rezolva pe cale amiabila , iar daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi dedus spre judecata instantei competente de la sediul legal al vanzatorului.